WORK   INFO   SHOP   INSTA

  https://youtu.be/HvEbZp4AaaU?si=em_2cy8im5thpqf7


NAVER 다정한 오지랖
《HappyBean 20th》

네이버 캠페인 ‘다정한 오지랖’의 시작으로 네이버의 기부 플렛폼 《HAPPY BEAN 20th》을 기념하는 키 비주얼 디자인과 참여형 이벤트 페이지의 디자인과 가이드를 만들었습니다. 하나의 콩(기부)가 모여 큰 나무가 됩니다. 콩나무의 콩은 또 다시 많은 사람들에게 행복과 선한 영향력을 줍니다.

As part of the launch of Naver’s “Kind Interference” campaign, we created the key visual and designed a participatory event page to celebrate the 20th anniversary of Naver’s donation platform, HAPPY BEAN 20th.


Client:
NAVER & HAPPY BEAN 해피빈
Project Direction: Boo Bokyoung, Bae Suyeon(HAPPY BEAN)
Title Logo Develop: Yoon Seokwon(NAVER)
Creative Direction: Lee Dalwoo (MAUM STUDIO)
Key Visual, Product Design:
Garam Kim, Park Gyeongeun(MAUM STUDIO)
Assist Design:
Lim Youngjin (MAUM STUDIO)
Motion Design: Kim Eunjin (MAUM STUDIO)
Assist: SUZUKI KUMIKO
Duration:
2025.07. 10. - 2025. 7. 18
Photo:
Lee Juyeon


ⓒ 2025 MAUM STUDIO. All rights reserved.