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  https://youtu.be/HvEbZp4AaaU?si=em_2cy8im5thpqf7



NAVER 《BE LOCAL WEEK》




네이버 캠페인 ‘BE LOCAL WEEK’는 동네 곳곳에 숨어 있는 로컬 ‘별’들을 찾아 연결하는 로컬 캠페인입니다.
우리가 사는 도시를 더 따뜻하게, 더 풍부하게 만드는 로컬 가게들을 소개하며 사람들이 동네의 즐거움을 새롭게 발견하도록 돕는 특별한 일주일입니다.

마음 스튜디오는 ‘BE LOCAL WEEK’의 비주얼 아이덴티티 디자인을 포함하여 ‘비로컬위크 경주’의 키 비주얼 디자인과 홍보물, 공간 디자인 및 제작, 시공을 진행했습니다.

네이버의 지도 안에 즐겨 찾는 로컬 가게와 사람들을 ‘별’로 비유해 시각적으로 전개하였습니다.

NAVER’s “BE LOCAL WEEK” is a campaign that discovers and connects the local “Stars” hidden throughout our neighborhoods. It highlights the shops and people that make our cities warmer and more vibrant, encouraging everyone to rediscover the joy of their own local communities.

MAUM STUDIO created the visual identity for BE LOCAL WEEK, and designed the key visual, promotional materials, and spatial experience for BE LOCAL WEEK Gyeongju.
We developed a visual system that reimagines beloved local shops and people as “Stars” within NAVER Map.


Client: NAVER
Project Direction: Yeon Seoin, Kang Minji(NAVER)
Creative Direction: Lee Dalwoo (MAUM STUDIO)
Identity, Visual, Product Design:
Lee Yoonji, Kim Garam (MAUM STUDIO)
Space Design: Lee Dalwoo, Kim Dohyun(MAUM STUDIO)
Assist Design:
Kim Eunjin(MAUM STUDIO)
Project Management: SUZUKI KUMIKO
Photo:
Lee Juyeon


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